marți, 28 aprilie 2015

Monetizeaza-ti blogul cu QuickMobile si Profitshare


Buna,

Astazi am descoperit o oportunitate foarte buna de a castiga si ceva banuti de pe urma pasiunii mele… cel putin a uneia dintre ele, si anume blogging-ul. Da, ati inteles bine. Puteti castiga ceva de pe urma activitatii voastre pe blog, si nu ma refer la sume prea mici.

Ideea este urmatoarea: toti cei ce au un blog sau un site pot sa posteze pe site-ul lor imagini si informatii care sa duca la site-ul QuickMobile.


Ce este QuickMobile? Un magazin online foarte bine dezvoltat si foarte variat ca si oferta.

Gama QuickMobile include peste 6000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium. Mai mult, QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de lux.

E ceva, nu?

Eu am intrat deja in legatura cu ei, si am inceput sa imi fac strategia de promovare. Am zis ca, daca tot am aceasta pasiune, am un blog ce este in parte dedicat si tehnologiei si gadget-urilor, atunci de ce sa nu profit si sa castig un ban in plus.

M-am decisa sa va spun si voua despre aceasta oportunitate, pentru ca este pacat sa nu profitam de astfel de  bonusuri si de o sansa in plus sa ne monetizam munca de zi cu zi. Ce imi place foarte tare este ca am de unde alege produsele pe care vreau sa le promovez, asta si in functie de ce public pe site sau ce articole abordez. Fiecare afiliat va găsi produse inedite pe care să le promoveze pe blogul propriu, deci nu trebuie sa ezitati.


Totul se realizeaza foarte usor, printr-un sistem de afiliere. Noi, ce ce ne miscam in acest domeniu, al online-ului, stim despre ce este vorba. QuickMobile în Profitshare este o actiune mai noua la noi pe piata, fiind in acelasi timp si mult mai avantajoasa decat alte sisteme de afiliere.


Un comentariu :

  1. O initiativa foarte buna. multumim. chiar ma gândeam sa intru intr-un asemenea sistem de afiliere... voi cerceta indeaproape

    RăspundețiȘtergere