luni, 12 octombrie 2015

Cum sa scapi de o Podoaba nedorita

Salutare,

Week-end-ul trecut am fost la o nunta si, pentru ca nu mai fusesem de ceva vreme, mi-a fost tare drag sa merg. Dar nu despre nunta vreau sa va povestesc azi, ci despre prietena mea… careia nu ii voi da numele ca sa nu o „fac de ras”, asa ca ii voi spune Dana. Nunta a fost prilejul de a ma intalni cu ea si, depanand amintiti impreuna, mi-a povestit cum s-a intalnit cu actualul sau logodnic.

Am zis ca povestea este prea haioasa ca sa o tin doar pentru mine.

Prietena mea Dana este o fire foarte zapacita si foarte activa, mai baietoasa de fel. Nu este adepta rochiilor, a fustelor, nici macar a pantalonilor scurti. Considera ca nu are corp frumos, asa ca se imbraca mai mult in blugi. Iar acest lucru era ca o coste foarte mult J. Cum? Sa va povestesc.

Acum doi ani era prinsa intr-un proiect cu biciclistii din oras. La un concurs organizat in deplasare a cunoscut un alt ciclist de ocazie, la fel ca ea, care era insa „cel mai frumos baiat pe care l-a lasat Dumnezeu pe pamant” – ca sa citez intocmai! Din graba plecarii in deplasare insa nu apucase sa isi faca programare la cosmetica, si nu a apucat sa se epileze… TRAGEDIE! 

Cum sa il impresioneze pe acest superb, extraordinar, minunat, nemaivazut… ati prins voi ideea – baiat daca se imbraca tot in blugii ei largi? Prima zi de concurs a fost foarte luuuunga, deoarece nu avea nici o idee cum sa faca sa scape de „podoaba” nedorita ce ii tinea de cald pe picioare. Din fericire ma are pe mine ca prietena buna, asa ca seara – mai bine spus noaptea dupa ce a terminat de spus povesti cu baiatul din vis – a pus mana pe telefon si m-a sunat (nici nu era ora 2.30 noaptea si eu nici nu dormeam! NU!). M-a intrebat disperata cum sa faca sa se epileze si ea in varf de munte, unde nu exista saloane de cosmetica si altele asemenea.

M-am mobilizat si am ajutat-o dezvaluindu-i secretul meu: i-am dat un link si cateva informatii despre magazinul de unde imi cumpar mereu produsele necesare epilarii. Ce credeti: a facut comanda atunci, cu mine la telefon! A luat un incalzitor de ceara si un cartus de ceara de unica folosinta care, spre bucuria ei (si a mea, caci m-a zapacit cu vaicareala), au ajuns a doua zi spre seara.

Va imaginati ce veselie a fost cand a ajuns coletul! Si, drept urmare a acestui fapt – dar si a celui ca nu avea picioare asa urate cum credea ea – peste o luna ma duc iar la nunta! De data asta a Danei, prietena mea zapacita, cu „cel mai frumos baiat….” Stiti voi care!

Sa va spun si voua secretul meu (de fapt sunt doua: unul este aparatul, celalalt cartusul cu ceara)


Ceara de epilat de unica folosinta este cea mai buna alegere pentru orice fata. Dincolo de faptul ca se foloseste foarte usor, lasa si pielea super catifelata si nici nu o irita. Eu sunt foarte sensibila la durere, asa ca nu ma pot face cu epilatorul normal. Ceara aceasta insa este foarte buna si procesul in sine este mult mai placut si mai delicat.  


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu