marți, 20 octombrie 2015

Intrebare intrebatoare: Ce ati face cu 5000 de Euro?

Da, m-a intrebat cineva ce as face daca as avea acum 5000 de euro in buzunar… ati crede ca e o intrebare grea… nu si pentru mine!

In primul rand nu i-as tine in buzunar, ca sunt prea multi si nu vreau sa pierd vreo bancnotica din greseala!

In al doilea rand, nu ar trebui sa ii pastreaz prea mult, caci cum vin asa se duc. De ce? Pentru ca, asa cum va spuneam si cu alta ocazie, ne facem casuta visurilor (noastre) pe pamant! Si cum finisajele interioare sunt mai costisitoare decat construcția in sine, ni s-a cam terminat bugetul! Planuri avem multe, nu va faceti griji, cu finantarea stam la rau!

De aceea, cei 5000 de euro (5000!!!) ar fi o mana de ajutor nesperata… de fapt doua maini… cu picioare, corp, cap, gat, tot! Un colac de salvare in adevaratul sens al cuvantului.

Vestea buna este ca acesti banuti sunt disponibili gratie unui card de credit de la Banca Transilvania, asa ca imi voi putea indeplini visul dupa ce dau o fuga pana acolo.

Deci, ce as face cu banii?
Pai, in primul rand mi-as cumpara ceva mobilier, pentru ca livingul meu este inca nemobilat si sufar foarte tare din cauza faptului ca trebuie sa stau pe jos - adica nu pot sa stau in propriul living! Am vazut la Mobexpert (de unde poti cumpara si plati cu cadrul Star) o canapea tip coltar ce pare croita pentru casuta mea. O frumusete!

Apoi as urca la etaj, unde ar trebui sa imi amenajez baia. Nu va spun ce vise marete am cu aceasta incapere. Imaginati-va: pe pereti voi avea faianta italieneasca, cu ape gri si crem pal… pe jos piatra naturala, gri inchis… in stanga, o cada tip jacuzzi pentru doua persoane (am zis sa il includ si pe sotul meu in vis), cu duze multiple si sistem de incalzire a apei. In partea dreapta se iveste un lavoar din piatra naturala, pe blat din travertin. Oglinda uriasa are rama argintie, lata, finuta si eleganta in acelasi timp. Langa, se afla un dulap realizat pe comanda, cu loc special pentru halatele de baie, pentru prosoapele din bumbac si pentru toate sarurile de baie, spumantele si lumanarelele mele parfumate! Pe tavan se gasesc mai multe spoturi ce imita stelele noptii… of!!!!!!

Pentru ca mi-au mai ramas ceva banuti, ma duc si in dormitorul matrimonial, caruia ii lipseste tocmai patul acela de 2 pe 2. Am ochit deja unul… sa va spun cum este? Hm…

Sa va spun, daca insistati atat! J Tablia este facuta pe comanda, caci nu voi gasi in veci ce vreau eu de-a gata. Asadar, tablia este din lemn, inalta pana aproape de tavan, si foarte lata, pe tot peretele. Incadrata de o rama lata, solida, cu mici detalii sculptate, tablia tine si loc de tapet sau de perete colorat. Cadrul patului este masiv, inalt, cu o semitablie moale, care sa iti protejeze capul. De o parte si cealalta a patului se afla, normal, doua noptiere usor supradimensionate, ca sa am loc pentru carti, produse cosmetice, telefoane, apa, lumanarelele parfumate, poza cu cei dragi si alte lucruri ABSOLUT obligatorii. J

Patul va fi acoperit cu o lenjerie foarte mare, bogata, cu 6 perne si cu mai multi puisori. La capatul patului va fi amplasat, la loc e cinste, un scaun otoman, la care visez de pe vremea cand priveam la Dallas si ei aveau si noi nu! Scaunul ala merge chiar daca nu mai am bani de pat J

Norocul meu este ca, gratie unui produs nou pe piata – cardul STAR Forte de la Banca Transilvania – , pot sa cumpar in rate fara dobanda de la o gramada de parteneri din toata tara, fie ca ma duc la ei in magazin, fie ca platesc online. Deci am bani si de otoman, si de pat!

Pe in partea dreapta va fi instalata masuta mea de toaleta, care este unul dintre lucrurile obligatorii pe care trebuie sa le am in casa (pe langa otoman, cada cu hidromasaj, dressing, masina de spalat rufe cu uscator si alte cateva lucrusoare de decor). Masuta si scaunul vor fi din lemn, albe, cu fi finisaj antichizat. Oglinda este tot alba, cu rama sculptata, in stil Art Deco. Comoda dormitorului este din acelasi material, fireste, inalta si cu sertare late. Si manere argintii.

Restul banutilor – sper sa imi mai ramana ceva din cei 5000! de euro ii pastrez pentru a cumpara decoratiuni de Crăciun pentru casuta mea iubita, caci este primele Sarbatori de iarna pe care le-as petrece acolo (daca as avea acesti 5000! de euro).

Acesta este visul meu care, pentru multi, poate parea ceva banal. Pentru mine si sotul meu, care ne-am pus toata energia, munca si toate resursele – financiare si nu numai – pentru a ne putea muta ACASA, acest vis este scopul vietii in sine.
Urmati-va visele!


PS: Acest articol care mi-a amintit ce frumos va fi in casuta mea cand va fi gata a fost scris si pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu