joi, 14 ianuarie 2016

Am tras cu Arcul si mi-a placut. Maxim


Am reusit!
Si sunt foarte fericita! :)

Sa va povestesc
Eu sunt foarte fricoasa de fel, si pana ma pun in strarea de a face ceva trece momentul si... dusa a fost oportunitatea de a incerca ceva nou.
Anul acesta am zis ca voi incerca sa fac o schimbare majora pe acest plan, si sa profit de toate oportunitatile, sansele, ocaziile, provocarile sau tentatiile ce mi se vor ivi in cale.
Si se pare ca acestea nu au intarziat sa apara: grupul nostru, al bloggerilor craioveni a organizat o partida de tir cu arcul, chiar aici, in Craiova, minunatul nostru oras.

Nici eu nu stiam ca avem o astfel de activitate disponibila la noi, asa ca am fost mai mult curioasa sa vad despre ce este vorba decat sa incerc sa trag eu cu ditai arcul
Tir cu arcul in CraiovaDin fericire, ne-am adunat o trupa destul de numeroasa si ne-am prezentat la intalnirea cu... ispita: Archery Airsoft Craiova
Domnii de acolo au fost foarte, foarte amabili si deschisi, mai ales ca noi aveam intrebari de copii mici... ma rog, o parte din noi, caci baietii mai trasesera cu arcul si erau initiati deja. Rabdatori, ne-au prezentat tipurile de arcuri, modul cum se asambleaza, modul cum se armeaza si cum se trage pentru a nimeri tinta si a fi in siguranta.

Ideea de a trage cu arcul m-a captivat de cand am vazut cat este de fascinant si cata tehnica si concentrare iti trebuie. Am ramas ultima la rand, caci am vrut sa ma perfectionez prin observatie :)
Nu prea mi-a reusit perfectionarea asta asa, caci pana nu pui tu mana, nu iese nimic bun. Adica practica este totul :)

Am reusit sa ma si lovesc putin, caci asa sunt eu, si altfel nu ma recunosteau oamenii ca sunt EU, zapacita maxim, insa am uitat de toate cand am vazut ca sageata mea s-a dus "glont"... putin pe langa, insa s-a infipt bine!

Super fericire!

Archery Airsoft Craiova
Am facut si poze, normal, atat cu arcul, cat si cu un pistol cu aer comprimat. Pentru cele de azi de pe blog ii multumesc insa lui Daniel, care le-a realizat si ni le-a pus la dipozitie. Cu arma nu am apucat sa tragem acum, insa ne-am planificat deja o alta intalnire in grup, in cadrul careia sa ne facem de cap si sa incercam bunatatile puse la cale de Archery.

In curand, acolo se vor organiza si cursuri de auto-aparare si se va amenaja un spatiu pentru "impuscaturi"... baietii stiu despre ce vorbesc :)

Archery Airsoft Craiova - tir cu arculProgramul este gandit special pentru cei ca noi, care lucreaza pana la 17, 18, 19... 20.00 seara si nu pot ajunge la o ora normala. Asadar, dupa ora 17 este deschis, si programul merge pana spre ora 21, asa ca este imposibil sa nu gasim o ora libera sa ne distram si sa ne recreem, facand in acelasi timp si activitati fizico-prihice (adica tre sa si gandesti putin acolo, sa te concentrezi si sa tintesti).

Cel mai bine este sa faceti o programare telefonica inainte, caci acolo se antreneaza si cei din Clubul Arcasilor, dar si alti pasionati, asa ca... locurile sunt... limitate :)

Trupa de arcasi din Craiova






2 comentarii :