luni, 16 mai 2016

Incercati experienta mexicana in centrul Craiovei

Azi... despre Craiova si partile ei bune.


Fajitas de Polo
Sunt o gurmanda - de cele mai multe ori - si imi place sa incerc mereu preparate noi atunci cand ies in oras, sau retete noi atunci cand ma aflu la mine in bucatarie. 

Asa se face ca acum ceva timp am descoperit un restaurant mexican chiar la mine in oras. Ador mancarea mexicana, caci este cu muuuult ardei, cu sosuri si cu arome aparte.

Am avut placerea sa il cunosc si pe proprietar, cel care se ocupa si de bucatarie si care scoate din mainile sale niste preparate de te lingi pe degete. Alin, caci acesta este numele sau, se plimba mereu printre oameni, le recomanda un preparat din meniu si incearca de fiecare data sa afle gusturile si preferintele fiecaruia, pentru a putea astfel sa le ofere gustul perfect. Mancarea mexicana este in general mai... picanta, mai iute, insa Alin ne ofera posibilitatea de a alege intensitatea dorita si combinatia dorita. Altfel spus, mancarea este pe placul tuturor, astfel ca toata lumea pleaca cu zambetul pe buze de aici, dar si cu mana tinandu-se de burta de la asa mancare buna si muulta. 

Daca vreti sa gasiti informatii mai multe despre povestea lui intrati pe pagina lor de Facebook Fajitas Tex Mex sau pe site. Acesta este primul restaurant mexican Craiova, o experienta cu totul aparte pentru cei ce vor sa manance bine, sa incerce lucruri noi si sa se bucure de o atmosfera relaxata, ideala pentru vara asta. Apropo, nu uitati ca are si o terasa generoasa...

Sa va spun ce am mancat eu acolo? Am incercat cam tot ce este in meniu, insa preferatele mele sunt Fajitas de Polo, BURRITO de Chilli con Carne sau Tarta de Queso. 

Sa va fac si mai multa pofta?


Buritto de Chilli


Tarta de Queso





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu