luni, 25 iulie 2016

Am facut-o si pe asta! Vanatorii de fantome 3D la Inspire Cinema


GHOSTBUSTERS 3D
Imi plac filmele, mai ales cele care reusesc sa ma scoata din stare si din lumea reala si ma faca sa fiu captivata si lipita de ecran! Din pacate stau cam prost cu rabdarea si ma plictisesc repede spre foarte repede, de asta nu prea urmaresc filme precum comedii sau seriale.

Asa se explica de ce am stat putin pe ganduri atunci cand am fost invitata la avanpremiera filmului  Ghostbusters sau "Vanatorii de fantome". Desi aceasta productie este un remake dupa filmul original din 1984 (pe care nu l-am vazut niciodata si a carui melodie - coloana sonora - m-a urmarit in sensul nu tocmai placut toata viata), faptul ca sunt alte personaje si mai ales ca este realizat in 3D m-a facut sa ii dau o sansa.

Chris Hemsworth - Kevin sau Bucatzica :)
Asadar, alaturi de bloggarii craioveni, am urmarit filmul la noul cinema din oras. Inspire Cinema Craiova este singurul multiplex din oras, situat chiar in centru, la etajul 4 în Mercur Center. Acesta dispune de o suprafata totala de 1.900 metri patrati, 6 sali de cinema integral digitale, sisteme de proiectie 3D MasterImage si Christie Digital si sunet Dolby Digital Surround.

Experienta locatiei este una foarte misto, caci te poti relaxa inainte de film pe terasa (de unde se vede Piata de sus) la o cafea sau un suc. Salile - in numar de 6! - au scaune foarte comode, lucru extrem de important daca stai nemiscat 2 ore la un film.

Erin (Kristen Wiig)
Ghostbusters 3D 2016 a inlocuit personajele masculine cu 4 personaje feminine interpretate de Melissa McCarthy, Kristen Wiig, Kate McKinnon si Leslie Jones. Trei dintre acestea sunt oameni de stiinta, iar cea de-a patra este personajul rupt din realitate (in sensul ca este un personaj tipic american, un cliseu afro fara replicile specifice insa).

Personal si cu riscul de a supara fanii acestui film, trebuie sa recunosc ca nu mi-a placut filmul...

De ce? Pai... Umorul nu a fost pe gustul meu. Am spus ca nu imi plac de fel comediile... acesta a avut cateva replici bune, la care am ras cu pofta, insa se putea muuuult mai bine. Au ratat multe secvente in care se putea face mult mai mult...

Apoi... personajele nu sunt credibile si nici actritele nu joaca toate foarte bine... Dar asta este doar parerea mea, asa ca va invit sa urmariti si voi filmul si sa va faceti propria parere :)

Abby (Melissa McCarthy)
Filmul a stranit deja controverse cu faptul ca personajele principale sunt femei, iar singurul tip care apare pe acolo este un prostovan (a se citi "o bucatica buuuna dar cam fara creier"). Feministe versus Man Power... Mie mi-a placut ideea in sine, de a pune si niste tipe - ce par cam neinfricate totusi - sa se lupte cu fantome in forme diverse (aici nu am inteles cum poate o fantoma sa aiba forma de animal zburator... daca e fantoma unui OM mort?????)....

Revenind la bucatica buna... Chris Hemsworth isi face foarte bine rolul... cred ca este cel mai bun actor din film... desi nu mi-a placut faptul ca a aparut destul de putin.... Reactia salii a fost concludenta de fiecare data cand aparea el.... :))

La Cinema 3D Craiova puteti viziona acest film incepand cu data de 29 iulie 2016 si va recomand sa o faceti pentru ca este o productie cu efecte speciale foarte misto... Ghostbusters 3D are cateva secvente care te prind si te fac sa te simti parte din scenariu. Mai ales pentru cei ce adora acest tip de efecte speciale, aici vor gasi cateva chiar ok, fara a fi totusi exagerate. Sintetizand, ele pot fi catalogate drept Fantomatice :)

Holtzmann (Kate McKinnon)
Va recomand sa mergeti la cinema alaturi de prieteni, caci atmosfera din sala va fi si mai distractiva. Noi chiar ne-am distrat si am si comentat putin (caci eram numai intre prieteni), dar si voi va veti amuza mai bine in grup. La noi a fost Relaxant.

Despre film... pot spune ca a fost mai bine decat ma asteptam, in sensul ca am reusit sa il privesc pana la final :). Pentru cei care sunt fani, filmul a fost chiar frumos, asa ca parerea mea nu conteaza daca voua va place si vreti sa il vedeti. Ba chiar va recomand sa mergeti. Filmul este, cum spunea un amic, Hazos!



Patty (Leslie Jones)





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu