joi, 28 iulie 2016

Un gadget folositor, nu doar de fitze :)


Vara este anotimpul meu preferat, asta si pentru ca pot petrece mult timp afara, in aer liber, facand ceea ce imi place. Nu sunt o fire foarte sportiva, care sa bata toata ziua mingea ori sa strabata kilometrii pe bicicleta prin munti. Sunt un om... normal si am activitati normale... sau pe acolo.

Tocmai pentru ca nu am un program de sport regulat si profit de orice moment liber pentu a ma plimba sau a face diverse activitati fizice, am zis ca este cazul sa imi cumpar un gadget modern care sa ma ajute sa vad si eu cata miscare fac cu adevarat si daca ceea ce fac eu e bine sau nu.

Cea mai buna si mai simpla varianta este o bratara fitness pe care sa o conectez la telefonul mobil si care sa imi inregistreze fiecare calorie pierduta si fiecare miscare castigata.

Am intrat pe site-ul de la Evomag si am gasit acolo o multime de astfel de dispozitive, insa cel mai mult mi-a placut  Bratara Fitness Cronos Thea, caci avea toate caracteristicile care ma interesau pe mine.

In primul rand este destul de mica si de subtire, asa ca o pot purta mereu fara sa ma deranjeze si fara sa iasa in evidenta in mod ostentativ. Apoi, foarte important este faptul ca o pot lua cu mine la mare dar si la piscina, fiind waterproof.  Asta arata si faptul ca materialul este rezistent si ca nu se va deteriora daca transpir sau daca ma spal pe maini.

Foarte misto este si faptul ca ma atentioneaza atunci cand am apeluri sau SMS-uri pe telefon, deci nu mai trebuie sa il verific atunci cand sunt in piscina sau cand ma plimb cu bicicleta... doar ma uit la bratara si gata!

Voi ce gadgeturi folositi pentru a va mentine in forma?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu