luni, 26 septembrie 2016

Sa rupem cercul - Stop abuzului de alcool

Lansare proiect
 Ma bucur sa va anunt ca ASBO - Asociatia Bloggerilor Olteni - din care fac si eu parte - s-a implicat intr-un proiect amplu, prin care doreste sa traga un semnal de alarma cu privire la consumul excesiv si succesiv de alcool in randul oltenilor nostri din Dolj.

Pe 22 septembrie a avut loc lansarea oficiala a proiectului printr-o conferinta de presa. Iata detaliile proiectului:

Asociația Evolve în parteneriat cu Asociația Bloggerilor Olteni anunță lansarea proiectului “Stop abuzului de alcool”, câștigătorul din județul Dolj al programului de responsabilitate socială HEINEKEN pentru Comunități, ediția 2016, dezvoltat de HEINEKEN în parteneriat cu Asociația CSR Nest.

Initiativa a pornit de la realitatea trista ca in Dolj consumul de alcool este aproape dublu față de media pe țară, iar efectele abuzului de alcool sunt vizibile îndeosebi în mediul rural, având ca rezultat abuzuri asupra copiilor dar și asupra familiei și comunității.

De aceea proiectul se va desfășura în 7 localități din județul Dolj - Craiova, Breasta, Bucovăț, Malu Mare, Sadova, Cerăt, Lipovu și va cuprinde activități derulate în școli privind impactul negativ al consumului de alcool în rândul minorilor. De asemenea, în cadrul proiectului va fi dezvoltată si o aplicație de mobil ce va permite construirea unei hărți cu locațiile unde se vinde alcool minorilor, deci toti putem fi implicati.

Initiativa este mult mai ampla si cuprinde multe elemente benefice ce se adreseaza in special copiilor din mediul rural, care sunt victime ale consumului de alcool al parintilor si care, la randul lor, risca sa devina consumatori la randul lor. Vrem sa rupem acest cerc si sa ii facem pe toti sa constientizeze riscurile si mai ales consecintele consumului de alcool.

Felicitari Andrei Boiangiu, Președinte, Asociația Evolve si Daniel Botea, Președintele Asociației Bloggerilor Olteni pentru initiativa si HEINEKEN pentru Comunități.

Programul HEINEKEN pentru Comunități face parte din Agenda de Sustenabilitate a HEINEKEN, ”Brewing a Better World”, și are ca obiectiv sprijinirea comunităților locale în care compania operează prin investiții în proiecte relevante pentru acestea.