miercuri, 9 noiembrie 2016

Toamna asta se poarta Rosu! Vinul rosu


Va promiteam acum ceva timp ca urmatoarea editie a Branzeturilor cum se...cuVin va fi una mult mai reusita decat precedenta si asa a fost.

Tot intr-o joi, asa cum cere traditia, ne-am stans la Restaurantul Marmara din centrul Craiovei. Nu mai fusesem aici, insa locatia era cat se poate de nimerita cu anotimpul si scopul vizitei: o crama sub pamant :)

Am avut bucuria de a revedea prieteni dragi, Crama Oprisor fiind reprezentata de doi oameni frumosi, Gabriel Cristea si Rebeca Didu, iar Delaco a fost reprezentat de vechiul nostru prieten, Gabi.

Vinul si-a facut pe deplin datoria si a reusit sa ii inveseleasca si pe cei mai obositi dintre noi, iar atmosfera s-a destins pe loc. Suntem de fiecare data uimiti de bucuria de a ne revedea si mai ales de placerea pe care un strop de vin bun ne-o poate oferi. Pentru ca acesta este secretul vinului: un clinchet de pahare, un rosu rubiniu si un gust de cirese amare, de nuci si fructe de padure... si totul se schimba ca prin vraja.

Am oscilat mult intre combinatiile gustate... greu imi aleg favorita. De data aceasta m-am orientat spre un vin rosu, intens, savuros, La Cetate Cabernet Sauvignon, acompaniat de Emmentaler Delaco.

Am aflat si lucruri noi, ca de fiecare data :). Acum, Gabi ne-a spus ca se stie cu exactitate numarul de vite de vie ce se afla pe un hectar de pamant, ca se stie cate ciorchine de struguri face fiecare vita si astfel se poate calcula cu mare precizie cantitatea de vin ce se va obtine. V-as spune numarul exact, dar apoi va trebui sa va omor. (Glumeam! V-as spune dar nu mai tin minte caci eram pe la al cincilea vin si.... memoria cica nu mai poate retine detalii atunci :D )

Vinul ales de mine as putea spune ca este Rafinat, branza - Aromata, iar combinatia... Catchy!

Sa nu subestimati niciodata puterea unui zambet. Eu am avut alaturi grupul meu de suflet, oamenii care reusesc de fiecare data sa imi aduca optimismul si starea de bine. Ce puteam cere mai mult?

Eveniment organizat de ASBO - Asociatia Bloggerilor Olteni

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu