miercuri, 5 aprilie 2017

Cu o cafea tare se face primavara la Starbucks Electro


Una dintre placerile vietii mele este cafeaua. Tare, calda si aromata. In oras cunosc majoritatea locatiilor unde se poate bea o cafea buna, insa acum am avut o bucurie si mai mare caci am aflat urmatoarele: Lanțul american de cafenele Starbucks va inaugura marți, 4 aprilie, cea de-a doua sa locație din Craiova, în Centrul Comercial Electroputere Parc. Ce veste buna!

Eu locuiesc aproape de mall, deci imi vine ca o manusa sa ma duc acolo cand vreau sa ma plimb, sa beau o cafea tare si sa ma intorc in pas de vis acasa. Ca sa nu mai spun ca in drum spre shopping merge la fix o pauza de Starbucks.

Am avut si onoarea de a fi invitata la evenimentul de deschidere, asa ca am profitat din plin si acolo m-am prezentat.... in ciuda vremii neprietenoase.

Pana la urma vremea a fost la fix cu una dintre specialitatile pe care am incercat-o acolo, si anume cafea cu nuci de Macadamia si topping de caramel.

Cafeaua si briosa aratau cam asa:



si au fost foarte bune, ceea ce a facut ca reprezentantul cafenelei, George, sa apara in poze si pe blog la "Asa da!". L-am rugat sa imi recomande ceva bun si exact asta a facut. Asa ca: Multumesc!

El este George :)



La inaugurarea din mall au fost oameni foarte interesanti si, ceea ce mi-a placut foarte tare a fost faptul ca amenajarea cafenelei in sine au tinut cont de istoricul locului si au adoptat un stil usor industrial, preferatul meu de altfel. Mateusz Sielecki, Director Regional Starbucks România & Bulgaria a facut chiar o incursiune in povestea locului si m-a surprins in mod palcut acest lucru.

Organizatorii ne-au pregatit si o surpriza, o degustare de cafea insotita de cheesecake. Va spun sincer ca este foarte buna combinatia prezentata de ei, si o voi alege de acum inainte foarte des.

Cafeaua este Sumatra, iar Store managerul Adina ne-a povestit multe despre ea si despre faptul ca este si cafeaua ei de suflet caci a ajutat-o sa devina barista!

Vitrina cu bunatati la Starbucks

Ce sa iti alegi dintre atatea sortimente?

Adina si cafeaua





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu